نمایش 1–12 از 26 نتیجه

اهرم قفل جاروبرقی بوش و زیمنس اصلی

790,000 تومان

اهرم قفل جاروبرقی بوش و زیمنس با کیفیت بسیار بالا

برد اورجینال جاروبرقی فیلیپس

برد اورجینال جاروبرقی فیلیپس با تضمین اصالت کالا

برس جاروبرقی فیلیپس غیر اصلی

160,000 تومان

برس جاروبرقی فیلیپس با طراحی بسیار خاص جهت جمع آوری گرد و غبار می باشد.

پارویی جاروبرقی بوش

230,000 تومان

پارویی جاروبرقی بوش سری ۸۲۰۰۰ BSG

پارویی جاروبرقی فیلیپس تری اکتیو اصلی

1,360,000 تومان

پارویی جاروبرقی فیلیپس در دو مدل تولید ایران و فابریک اصلی به بازار عرضه می شود.

پارویی جاروبرقی فیلیپس توربو براش

1,330,000 تومان

پارویی جاروبرقی فیلیپس توربوبراش مناسب برای سری مدل های fc9150 ,fc9170 ,fc9172, fc9174 ,fc9176

جا پاکتی جاروبرقی فیلیپس

95,000 تومان

جا پاکتی جاروبرقی فیلیپس قابل ارائه در رنگ خاکستری

درب جاروبرقی بوش

135,000 تومان

درب جاروبرقی بوش تولید شده از ABS می باشد و در رنگ های زرد, نوک مدادی, آبی, سفید, قرمز, مشکی به بازار عرضه می شود.

دسته جاروبرقی فیلیپس fc9174

دسته جاروبرقی فیلیپس fc9174 تولید شده در کشور لهستان می باشد.

زانویی بلوتوثی جاروبرقی سامسونگ بدون برد

185,000 تومان
  • دارای ضمانت سلامت کالا
  • کیفیت و کارایی فوق العاده
  • ارسال به سراسر کشور
  • تهیه شده از مواد اولیه درجه یک

زانویی جاروبرقی پارس خزر 2200 اصلی

245,000 تومان

زانویی جاروبرقی پارس خزر 2200 فابریک پارس خزر مخصوص 2200 و 2500 وات کمپرسور

جاروبرقی خانگی یکی از پرکاربردترین وسایل الکتریکی در هر خانه‌ مسکونی به شمار می‌رود و در نظافت مکانیزه منزل نقش موثری دارد. لوازم جانبی جاروبرقی شامل لوله جاروبرقی، کیسه جاروبرقی، دسته جاروبرقی، انواع برس،سری و سایر قطعات جانبی دیگر می‌باشد که در کنار یکدیگر می‌توانند نقش بسیار ویژه‌ای در جمع آوری حجم قابل توجهی از آلودگی‌ها داشته باشند. انتخاب صحیح قطعات جانبی جاروبرقی می‌تواند عملکرد این دستگاه خانگی را تا حد زیادی افزایش دهد.

معرفی لوازم جانبی جاروبرقی

نظافت قسمت‌های خانه شامل فرش، موکت، سطح کف با جنس‌ها یمختلف، شکاف‌ها و درزها و مبلمان و … به صورت روزانه توسط جاروبرقی خانگی و با تجهیز آن به لوازم جانبی مناسب انجام می‌شود.

اما برخی از این ملزومات با گذشت زمان و در طی یک بازه زمانی مشخص فرسوده شده و کیفیت‌ آنها کاهش می‌یابد و بهتر است با یک قطعه جدید مناسب با مدل دستگاه تعویض و جایگزین شوند.

شناخت این لوازم از اهمیت زیادی برخوردار است، چراکه استفاده از قطعات مناسب نه تنها کیفیت و کارایی دستگاه شما را افزایش می‌دهد، بلکه فرایند نظافت را نیز به میزان چشمگیری بالا می‌برد.

فیلتر محافظ جاروبرقی

فیلتر محافظ جاروبرقی در انواع مختلفی از جمله:

  • فیلتر هپا
  • فیلتر محافظ موتور
  • فیلتر میکرو استاتیک
  • فیلتر جایگزین هپا
  • فیلتر فوم

و … تولید می‌شود که باید متناسب با مدل دستگاه انتخاب شده و مورد استفاده قرار گیرد. فیلتر جاروبرقی قادر به جذب کوچکترین ذرات گرد و غبار و باکتری‌ها می‌باشد.

از این رو توجه به کیفیت این قطعه و تعویض به موقع آن بسیار حائز اهمیت است. زیرا فیلتر اغلب وظیفه حفاظت از موتور دستگاه را برعهده دارد و مانع بازگشت گرد و غبار جمع آوری شده به محیط می‌شود. در نتیجه فیلتر کثیف نمی‌تواند به درستی وظیفه خود را انجام دهد و نتیجه عکس خواهد داشت.

کیسه و پاکت جاروبرقی

کیسه جاروبرقی یکبار مصرف یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی جاروبرقی به شمار می رود و در عملکرد و بهبود راندمان دستگاه نقش موثری دارد. کیسه جاروبرقی در ابعاد و اندازه‌های مختلف و متناسب با مدل و برند انواع جاروبرقی تولید شده و به بازار عرضه شده‌اند.

این کیسه‌ها در مقایسه با کیسه دائمی حجم بیشتری دارند و به دلیل ساختار چند لایه از مقاومت و استحکام بالایی در برابر پارگی برخوردارند. اما نباید زمان تعویض این کیسه‌ها را فراموش کنید و هر دو الی 3 ماه یکبار برای تعویض آنها اقدام نمایید.زیرا پر شدن بیش از ظرفیت کیسه موجب پارگی و افزایش فشار روی موتور جاروبرقی شده و خسارت‌های جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

برس و نازل لوازم جانبی جاروبرقی

برس بخشی از جاروبرقی است که دائما با سطوح در تماس است و از مهمترین قطعات جاروبرقی به شمار می‌رود. در مصارف خانگی ممکن است اهمیت این قطعه نادیده گرفته شود.

به علاوه اکثر کاربران از نازل تخت دستگاه برای نظافت سطوح مختلف استفاده می‌کنند، در حالیکه سازندگان این دستگاه با طراحی برس‌ها و نازل‌های مختلف سعی در افزایش بهره‌وری این دستگاه و راحتی بیشتر کاربران دارند. از جمله برخی از انواع برس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گرد
  • توربو
  • مویی در ضخامت‌های مختلف

لوله جاروبرقی

لوله جاروبرقی از دیگر لوازم جانبی جاروبرقی می‌باشد که در طول‌های مختلفی طراحی شده است تا در صورت آسیب دیدن کاربر بتواند مدل مناسب با طول دلخواه را جایگزین کند.

چنانچه به دنبال خرید لوازم جانبی جاروبرقی در برندهای مختلف هستید کافیست محصول موردنظرتان را در سایت خونه سنتر یافته و در کسری از ثانیه سفارش دهید.