نمایش دادن همه 4 نتیجه

کیسه و پاکت جارو برقی فکر TIP M

95,000 تومان
کیسه جارو برقی فَکِر TIP M کاملا بهداشتی می باشد و دردسرهای تمیز کردن و تخلیه کیسه های دائمی در فواصل کوتاه مدت و گردش ذرات در محیط  را به همراه نخواهد داشت.

کیسه و پاکت جاروبرقی فَکِر Type C

90,000 تومان
پاکت جاروبرقی فَکِر Type C یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع کیسه جاروبرقی به شمار می رود

کیسه و پاکت جاروبرقی فَکِر Vacuum Cleaner Dust Bag tip C

95,000 تومان
پاکت جاروبرقی فَکِر Vacuum Cleaner Dust Bag tip C در مقایسه با پاکت دائمی بهداشتی تر می باشد و به دلیل یکبار مصرف بودن آن دیگر دردسر خالی کردن کیسه های دائمی را نخواهید داشت

کیسه و پاکت جاروبرقی فکر مدل هانس FAKIR HANS

95,000 تومان
پاکت جاروبرقی فَکِر مدل هانس FAKIR HANS به منظور راحتی کاربران جاروبرقی فَکِر مدل هانس FAKIR HANS از بهترین با کیفیت ترین الیاف ضد حساسیت و به صورت پنج لایه طراحی و تولید شده است.

پاکت جاروبرقی فَکِر در طول زمان متحول شده و طراحی ویژه و جادارتری به خود گرفته است. همچنین این کیسه جاروبرقی در مقایسه با پاکت دائمی بهداشتی تر می باشد. با استفاده از کیسه جاروبرقی فَکِر برای مدت زمان طولانی تری می توانید استفاده کنید و هر دو الی سه ماه یکبار برای خرید کیسه جدید اقدام کنید.

ویژگی های منحصر به فرد پاکت جاروبرقی فَکِر

این کیسه یکبار مصرف از مواد مرغوب و با کیفیتی تهیه شده است.

مجهز به در پوش بهداشتی می باشد. در نتیجه هنگام انتقال کیسه به زباله مشکلی نخواهید داشت و هیچ خاک و غباری به خارج کیسه منتقل نمی شود.

این کیسه از فیلتراسیون بالایی برخوردار می باشد. بنابراین با جذب ذرات غبار و آلودگی های محیط مانع نفوذ آنها به بیرون و موتور دستگاه می شوند. به این ترتیب با استفاده از این پاکت بخوبی سلامت خانواده و فرزندان تان حفظ خواهد شد.

بهترین زمان تعویض کیسه جاروبرقی فَکِر

بهتر است زمانی که دو شوم حجم پاکت پر شده است، برای خرید کیسه جدید اقدام کنید. البته گاهی در اثر پر شدن یک سوم از حجم کیسه نیز قدرت مکش دستگاه کاهش می یابد و لازم است برای تعویض آن اقدام کنید. لازم به ذکر است در زمان کاهش قدرت موتور گاهی لازم است موتور دستگاه نیز مورد بررسی قرار گیرد.

پس توجه به پر بودن کیسه بسیار حائز اهمیت است. زیرا در صورت عدم توجه فشار زیادی به موتور جاروبرقی شما وارد خواهد شد و گرد و خاک یا آشغال های روی زمین به طور کامل جمع آوری نمی شوند.

اگر حجم پاکت یکبار مصرف جاروبرقی شما پر شده است و یا در اثر ورود ذرات تیز و برنده یا مواد اشتعال زا نظیر ته سیگار آسیب دیده است لازم است بدون معطلی برای تعویض آن اقدام کنید. می توانید از کالا را با اطمینان از اصالت و کیفیت آن از خونه سنتر سفارش داده و در مدت زمان کوتاهی درب منزل تحویل بگیرید.