هیچ محصولی یافت نشد.

پاکت جاروبرقی کندی برای فضا های در بسته و محیط های بهداشتی بسیار مناسب می‌باشد و داخل بسته 4 عدد و در برخی از مدل‌های دیگر آن 5 عدد از محصول قرار می‌گیرد. این کیسه جاروبرقی نسبت به نوع کاغذی دارای عمر بالاتری تا حدود 50 درصد می باشد و هم چنین شایان ذکر است که کارایی فیلتر کردن این محصول بسیار باورتکردنی و خارق العاده می باشد. این کیسه و پاکت جاروبرقی از با کیفیت ترین محصولات خونه سنتر می باشد.

کیسه جاروبرقی کندی بسیار بهداشتی و ضد میکروب می باشد و برای فضا های در بسته و محیط های بهداشتی بسیار مناسب می باشد. به دلیل چند لایه بودن نوع جنس این محصول از خروج پیدا کردن گرد و غبار و خاک داخل پاکت به بیرون جلوگیری می کند.

ویژگی پاکت جاروبرقی کندی

این کیسه جاروبرقی یکی از محصولات بسیار بهداشتی و ضد میکروب می باشد و دارای قدرت فیلترینگ بسیار قوی است که تمامی ذرات معلق در هوا و انواع زباله و گرد و غبار را از میان ببرد. این محصول نسبت به نوع کاغذی پنجاه درصد عمر طولانی تری دارد.

این محصول دارای یک عدد درپوش محکم می‌باشد که اهمیت وجود آن را زمانی متوجه خواهید شد که قصد دور انداختن این پاکت را دارید بی شک مشاهده می‌کنید که هیچ گرد و غباری از آن خارج نمی‌گردد.

زمان تعویض کیسه جاروبرقی کندی

برای عوض کردن این جز از دستگاه جاروبرقی باید ذکر کنیم که هر وقت که مشاهده کردید دیگر جاروبرقی مثل گذشته ها قدرت مکیدگی را دارا نیست و آشغال ها را به خوبی به خود جذب نمی کند بدانید که دیگر زمان تعویض آن فرا رسیده است. معمولا برای اطمینان پیدا کردن ازتعویض باید چیزی حدود دو سوم از آن پر شده باشد.

برای خرید این محصول با کیفیت باید به فروشگاه اینترنتی خونه سنتر با سال ها سابقه کار مراجعه نمایید و از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهترین انتخاب را انجام داده و سفارش خود را ثبت نمایید.