نمایش دادن همه 3 نتیجه

کیسه و پاکت جاروبرقی کلترونیک

95,000 تومان
کیسه و پاکت جاروبرقی کلترونیک از مهم ترین اجزای داخلی جاروبرقی می باشد که جاروبرقی با قدرت به کمک موتور و انرژی برق تمامی ذرات و آلودگی ها را به داخل لوله جاروبرقی می کشد و سپس وارد کیسه می شود.

کیسه و پاکت جاروبرقی کلترونیک BS1222

95,000 تومان
کیسه و پاکت جاروبرقی کلترونیک BS1222 با مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می شود.

کیسه و پاکت جاروبرقی کلترونیک bss 1261

کیسه و پاکت جاروبرقی کلترونیک bss 1261  در عملکرد دستگاه نقش بسزایی دارد.بااین کیسه ها در مکش جاروبرقی تاثیر می گذارند و در نضافت و تمیزی می توانند تاثیرگذار باشند.

پاکت جاروبرقی کلترونیک یکی از با کیفیت ترین محصولات عرضه شده در خونه سنتر می باشد. این کیسه جاروبرقی با بالاترین قدرت مکش و فیلتراسیون توانسته است به همین دلیل توانسته است به میزان زیادی در فروشگاه اینترنتی خونه سنتر فروخته شود.

از فواید و مزایای پاکت جاروبرقی کلترونیک

مزایای کیسه جاروبرقی کلترونیک را می توان نسبت به نوع دائمی آن به موارد زیر اشاره نمود:

  • این محصول با کیفیت از بهداشت بالایی برخوردار می باشند
  • این محصول با کیفیت دارای طراحی جادار تری می باشد
  • این محصول دارای چندین لاه است و دارای قدرت بالای فیلتراسیون می باشد
  • این محصول دارای یک عدد درپوش محکم می باشد

بعد از هر بار پر شدن این کیسه جاروبرقی ، به راحتی و آسودگی می توانید درپوش آن را محکم ببندید و محصول را همراه با محتویات داخل آن به دور بیندازید و این کار سبب می شود که استفاده از این وسیله بهداشتی تر از قبل باشد زذت پخش شدن میکروب در فضای خانه و محیط کار در مان خالی کردن آن می تواند تمام زحمات شما را به یکباره از دست بدهد.

ویژگی های کیسه جاروبرقی کلترونیک

این محصول دارای مزایای بسیاری می‌باشد. این محصول دارای 5 لایه می‌باشد و سبب می شود ذرات معلق و گرد و غبار را  و حتی سایر آلودگی ها را از جاروبرقی عبور نمی دهد و از گردش این ذرات که سبب ایجاد بیماری ها و انواع آلرژی می شود در منزل و محل کار جلوگیری و پیشگیری می کند و محیطی عاری از هرگونه ناپاکی و بیماری را به شما مشتری عزیز هدیه می دهد.

برای خرید این محصول درجه یک تنها کافی است تا با ما فروشگاه اینترنتی خونه سنتر در ارتباط باشید و از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهترین انتخاب را انجام دهید و سفارش خود را ثبت نمایید.