نمایش دادن همه 2 نتیجه

کیسه و پاکت جاروبرقی کرال

75,000 تومان
کیسه جاروبرقی کرال از نوع یک بار مصرف بوده و در مقایسه با کیسه دائمی به صرفه تر و بهداشتی تر می باشد.

کیسه و پاکت جاروبرقی کرال VSC-5250

95,000 تومان
کیسه جاروبرقی کرال VSC-5250 یک بار مصرف عمر دستگاه شما را افزایش خواهد داد و موجب می شود از باکتری ها و ویروس ها دور بمانید.

پاکت جاروبرقی کرال یکی از بهترین کیسه جاروبرقی های موجود در بازار توسط عرضه ی خونه سنتر می باشد. خونه سنتر با عرضه ی این محصول با کیفیت توانسته است به میزان زیادی تاثیر بر روی رضایت مشتریانش داشته باشد چرا که کیسه جاروبرقی خوب و عالی به صورت اصل در بازار امروزه ایران به راحتی به دست نمی آید و تنوع فیک آن زیاد شده است. اما خونه سنتر به شما این ضمانت را می دهد که فابریک و اصل این محصول با کیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

ویژگی های پاکت جاروبرقی کرال

کیسه جاروبرقی کرال دارای فیلترینگ بسیار عالی می باشد و قادر است تمام ذرات آلوده و معلق در هوا و گرد و غبار  و اشغال  ها را به خود جذب نماید.

جنس عالی این کیسه به حدی ضخیم و قدرتمند است که به هیچ عنوان امکان نفوذ ذرات و گرد و غبار از آن ممکن پذیر نیست. این محصول دارای الیاف ضد حساسیت و آنتی آلرژی می باشد و برای افرادی که دارای بیماری‌ها ریوی و آلرژی می‌باشند ما این محصول فوق العاده را پیشنهاد و توصیه می‌کنیم.

تعویض پاکت جاروبرقی کرال

برای عوض کردن این محصول باید آگاهی داشته باشید که این اگر دو سوم این کیسه پر شده باشد آن را تعویض نمایید چرا که در صورت دیر عوض کردن آن این محصول پر شده به شدت به موتور دستگاه جاروبرقی شما فشار می آورد و می تواند جاروبرقی شما را دچار آسیب های جدی نماید. تعویض نوع یک بار مصرف این محصول بسیار راحت و آسوده می باشد و میتواند بله راحتی آن را به سطل زباله بیندازید. و خونه سنتر تنها و تنها ارائه کننده نوع یک بار مصرف این محصول می باشد.

برای خرید این محصول با کیفیت تنها کافیست تا به خونه سنتر با سال ها سابقه کار اعتماد کرده و با مشاوران ما تماس بگیرید و سفارش خودتان را ثبت نمایید.