نمایش دادن همه 4 نتیجه

کیسه و پاکت جاروبرقی مولینکس A82

92,000 تومان
مولینکس A82 پاکت میکروفیلتری جاروبرقی مولینکس A82 وسیله ای می باشد که زباله ها و گرد و غبار و خاک ناشی از مکش جارو برقی را در خود حفظ و نگهداری می کند.

کیسه و پاکت میکروفیلتری جاروبرقی مولینکس A802

92,000 تومان
پاکت میکروفیلتری جاروبرقی مولینکس A802 با قیمت عالی خود در خونه سنتر توانسته از نامی از فروشگاه آنلاین ما در بازار پخش و بر سر زبان ها آورد.

کیسه و پاکت میکروفیلتری جاروبرقی مولینکس-اتمسفر 10 تایی

92,000 تومان
پاکت میکروفیلتری جاروبرقی مولینکس- اتمسفر 10 تایی مناسب برای فضا های در بسته و محیط های بهداشتی می باشد و داخل بسته 4 عدد و در برخی از مدل های دیگر آن 5 عدد از محصول قرار دارد.

کیسه و پاکت میکروفیلتری مولینکس التون

95,000 تومان
مولینکس پاکت میکروفیلتری مولینکس التون با کیفیت بی نظیری که دارد در خونه سنتر به فروش می رسد و با قیمتی مناسب در بازار عرضه می گردد.

پاکت جاروبرقی مولینکس از نوع میکروفیلتر می باشد و بهترین کیسه جاروبرقی برای دستگاه شما می باشد. کیسه جاروبرقی مولینکس ساختار چند لایه دارد و از الیاف مرغوب و با کیفیت تشکیل شده است.

از این رو تمامی ذرات غبار و آلودگی ها را در لایه های مختلف به دام انداخته و از نفوذ آن به موتور دستگاه جلوگیری می کند. بنابراین طول عمر موتور دستگاه‌تان افزایش خواهد یافت و شاهد افزایش قدرت مکش و کاهش صدای جاروبرقی خواهید بود.

ویژگی های پاکت جاروبرقی مولینکس

مجهز به درپوش بهداشتی می باشد. بنابرین پس از هر بار پر شدن می توانید درپوش پاکت را بسته و کیسه را همراه با محتویات آن دور بیندازید. با وجود این درپوش هیچ میکروبی در محیط منتشر نمی شود.

الیاف بکار رفته در این کیسه ضد حساسیت می باشند و از ضخامت و مقاومت نسبتا خوبی برخوردار است. همچنین در مقایسه با پاکت کاغذی 50 درصد عمر بیشتری دارد.

چنانچه به درستی از این کیسه استفاده استفاده شود برای دو الی سه ماه کارایی دارد. البته لازم به ذکر است مساحت منزل شما و تعداد دفعات استفاده از جاروبرقی در طول عمر این کیسه نقش دارد.

مزیت خرید کیسه جاروبرقی مولینکس

استفاده از کیسه های یکبار مصرف درپوش دار بسیار ساده است. همچنین این پاکت‌ های میکروفیلتری از خاصیت میکروب کش و فیلتراسیون بسیار بالایی برخوردارند. این کیسه به پاکت‌ های آنتی آلرژی نیز شهرت دارد و برای استفاده در فضا‌های کوچک یا برای استفاده افرادی که نسبت به گرد و خاک و عناصر آن حساسیت دارند بسیار مفید است.

برای خرید این کیسه یکبار مصرف کافیست از همین صفحه خونه سنتر سفارش تان را ثبت نمایید و بهترین تجربه خرید را برای خود به ارمغان آورید. به شما اطمینان می دهیم تنها با یکبار خرید از خوه سنتر مشتری دائمی ما خواهید شد و ما را به دوستان و آشنایان تان معرفی خواهید کرد.