نمایش دادن همه 3 نتیجه

کیسه و پاکت جارو برقی سایا Beta Max

105,000 تومان
کیسه جارو برقی سایا Beta Max بهترین گزینه برای محافظت از موتور جاروبرقی می باشد.

کیسه و پاکت جاروبرقی سایا فوتون

89,000 تومان
کیسه جاروبرقی سایا فوتون از پرکاربرد ترین انواع پاکت جاروبرقی موجود در بازار می باشد.

کیسه و پاکت جاروبرقی لوتوس

125,000 تومان
پاکت جاروبرقی لوتوس از الیاف Nno – Woven ساخته شده است. این پاکت 100 درصد فابریک و با کیفیت بوده و دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد و در بسته های 3 4 عددی با بهترین قیمت در خونه سنتر به صورت آنلاین به فروش می رسد.

پاکت جاروبرقی سایا ازبخش های مهم و کاربردی در جاروبرقی سایا می‌باشد و خونه سنتر نوع یک بار مصرف آن را با بالا ترین کیفیت به فروش می‌رساند. این کیسه جاروبرقی سایا یک بار مصرف به نسبت نوع دائمی آن بسیار از نظر بهداشتی بهتر و مناسب تر می باشد و هم چنین با ورود تکنولوژی به این حوزه این مدل کیسه جاروبرقی ها طراحی ویژه تر و هم چنین بسیار جادار تر به نسبت مدل های دیگر یا نوع دائمی آن می باشد.

این کیسه یک بار مصرف دارای جنس مرغوب و با کیفیتی است و هم چنین یک عدد درپوش دارد که اهمیت وجود این درپوش را تنها زمانی متوجه خواهید شد که قصد خالی کردن محتویات جاروبرقی و دور انداختن کیسه جاروبرقی را دارید مشاهده می کنید که هیچ گونه ذرات معلق و گرد و غباری از آن خارج نمی شود.

امکانات پاکت جاروبرقی سایا

از امکانات این محصول با کیفیت می توان بع ضد باکتری بودن آن اشاره مستقیم نمود. این محصول نوعی افزاینده طول عمر می باشد و تولید آن با بهترین مواد اسپانیایی است. هر بسته از این محصول دارای تعدادی مقرون به صرفه می‌باشد.

نسل امروز این محصول با وجود لایه های مخصوصی که دارد گرد و خاک را به خوبی در خود نگهداری می نماید و مانع از نفوذ پیدا کردن به محفظه و موتور دستگاه جاروبرقی خواهد شد. مدت زمان استاندارد برای هر کدام از پاکت ها 3 ماه می باشد.

تعویض کیسه جاروبرقی سایا

شایان ذکر است که هردستگاهی قلق و زمان خاص خود را دارد. پس بهتر است تا زمانی که حدود دو سوم از حجم آن پر شده است بخ خرید نوع جدید آن فکر نمایید. در برخی از دستگاه های جاروبرقی با پر شدن آن شاهد افول و کاهش پیدا کردن قدرت دستگاه خواهیم بود پس بهتر است به سرعت این محصول را تعویض نمایید.