نمایش دادن همه 3 نتیجه

کیسه و پاکت جاروبرقی زیرووات KZC1807135

98,000 تومان
کیسه جاروبرقی زیرووات KZC1807135 خاصیت ضد آنتی باکتریال دارد.

کیسه و پاکت جاروبرقی زیرووات KZTE2402135

پاکت جاروبرقی زیرووات KZTE2402135 از کیسه های چند لایه تشکیل شده است. از این رو با قدرت بالایی آلودگی ها و ذرات معلق را جذب کرده و مانع نفوذ آنها به موتور جاروبرقی می شود

کیسه و پاکت جاروبرقی زیرووات KZV2500

95,000 تومان
کیسه جاروبرقی زیرووات KZV2500 در بسته بندی های 4 عددی و 8 عددی به بازار عرضه شده است.

کیسه جاروبرقی زیرووات از مهم ترین بخش‌های جاروبرقی زیرووات می‌باشد که از الیاف با کیفیت تهیه شده است و نقش موثری جذب ذرات گرد و غبار دارد. پاکت جاروبرقی زیرووات در سایزهای استانداردی به بازار عرضه شده و به سادگی قابل نصب است.

کیسه جاروبرقی زیرووات دائمی یا یکبارمصرف

امروزه کیسه‌های مورد استفاده در جاروبرقی به دو صورت دائمی و یکبار مصرف موجود می باشند. کیسه های دائمی جاروبرقی از جنس پارچه هستند و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشند.

اما هنگام استفاده باید به ظرفیت دستگاه توجه ویژه داشته باشید و هربار بعد از پر شدن باید آن را خالی کرده و مجددا در جای خود نصب نمایید. تخلیه کیسه های دائمی کار نسبتا دشواری می باشد و هنگام تخلیه گرد و غبار زیادی در هوا منتشر می شود. از این رو امروزه این کیسه ها کاربرد کمتری دارند.

کیسه های یکبار مصرف همانطور که از نامشان پیداست تنها یکبار قابلیت استفاده دارند و بعد از استفاده باید دور انداخته شوند و کیسه دیگری جایگزین آنها گردد.

این پاکت ها بسیار بهداشتی هستند و استفاده از آنها بسیار ساده و آسان است. همچنین الیاف به کار رفته در ساختار این کیسه بسیار مرغوب بوده و قدرت جذب بسیار بالایی دارند. در نتیجه با استفاده از این کیسه ها نه تنها دردسر تخلیه ندارید بلکه عمر موتور دستگاه را نیز افزایش خواهید داد.

سفارش پاکت جاروبرقی زیرووات

فروشگاه خونه سنتر عرضه کننده انواع مدل کیسه و پاکت یکبار مصرف استاندارد مناسب برای برندهای مختلف جاروبرقی می باشد. شما عزیزان می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک خریدتان را به صورت اینترنتی در مدت زمان کوتاهی انجام دهید.

با خرید آنلاین هیچ محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می توانید سفارشتان را ثبت نمایید و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید مطمئن صرفه‌جویی در زمان همان تفاوتی است که خرید آنلاین در در سرعت زندگی امروز کلان‌شهرها به شما هدیه می‌دهد. شما برای خریدتان وقت نمی‌گذارید، آنچه را که نیاز دارید می توانید تنها با چند کلیک داشته باشید.

خونه سنتر از اولین روز تاسیس ضمانت کالا، ارائه کالا با بهترین قیمت و ارسال سریع را سرحوله کار خود قرار داده و تا به امروز به آن پایبنده بوده و خواهد بود.