نمایش دادن همه 2 نتیجه

کیسه و پاکت جاروبرقی زانوسی 7700

145,000 تومان
کیسه جاروبرقی زانوسی 7700 از الیاف بسیار مرغوبی ساخته شده است که به دلیل داشتن منافظ بیشتر و بسیار رسز در لایه های مختلف موجب کاهش صدای موتور و افزایش قدرت مکش دستگاه می گردد

کیسه و پاکت هپا جاروبرقی زانوسی

95,000 تومان
پاکت هپا جاروبرقی زانوسی یکی از انواع پاکت های بسیار بهداشتی و ضد میکروب می باشد.

کیسه جاروبرقی زانوسی از نوع هپا می باشد. کیسه های از جنس هپا آنتی باکتریال و بهداشتی می باشند.

از این رو با اطمینان می توانید پاکت جارورقی زانوسی را برای فضاهای بهداشتی، بسته و بدون تهویه مناسب استفاده کنید و هیچ نگرانی بابت نفوذ ذرات گرد و غبار و عوامل بیماری زا به محیط نداشته باشید.

محافظت از موتور با کیسه جاروبرقی زانوسی

کیسه جاروبرقی از پنج لایه تشکیل شده است و به خوبی قادر است کوچکترین و ریزترین ذرات گرد و غبار را مبحوس کرده و مانع نفوذ آنها به موتور جاروبرقی می‌شود.

بنابراین با استفاده از این کیسه یکبار مصرف

  • عمر موتور جاروبرقی افزایش خواهد یافت.
  • قدرت مکش دستگاه زیاد خواهد شد.
  • عملکرد جاروبرقی بهبود خواهد یافت.
  • صدای جاروبرقی کاهش خواهد یافت.

چنانچه قصد دارید سالیان زیادی از جاروبرقی خود استفاده کنید و نیاز به تعمیرات مکرر دستگاه خود نداشته باشید، بهتر است نسبت به انتخاب کیسه یکبارمصرف با کیفیت و مرغوب دقیق باشید.

سفارش پاکت جاروبرقی زانوسی با بهترین قیمت

کیسه های یکبار مصرف اگر به دستی استفاده نشوند با وجود چند لایه بودن و استحکام و دوام بالا ممکن است آسیب ببیند. در چنین شرایطی برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به موتور دستگاه لازم است برای تعویض آنها اقدام نمایید و کیسه سالم و با کیفیتی جایگزین کیسه آسیب دیده کنید.

اگر عمر مفید کیسه جاروبرقی شما به اتمام رسیده یا در اثر جمع آوری اجسام تیز و برنده و مواد اشتعال زا همچون ته سیگار سوراخ شده و آسیب دیده است، می‌توانید کیسه مرغوب و با کیفیت را با خیال آسوده و با بهترین و مناسب ترین قیمت از خونه سنتر خریداری نمایید.

به شما اطمینان می دهیم این کیسه از عملکرد فیلترینگ بسیار عالی برخوردار است و در مقایسه با پاکت های کاغذی 50 درصد طول عمر بیشتری دارد.