نمایش دادن همه 3 نتیجه

کیسه جاروبرقی ال جی 6200 هپا

92,000 تومان
کیسه جاروبرقی ال جی 6200 با کیفیت عالی خود توانسته است تا میزان زیادی رضایت مشتریان را به دست آورد.

کیسه و پاکت جاروبرقی ال جی سری 3700 هپا

99,000 تومان
کیسه جاروبرقی ال جی ۳۷۰۰ با کیفیت عالی موجود در سری محصولات خونه سنتر می باشد که با نازل ترین قیمت ممکن به فروش می رسد.

کیسه و پاکت جاروبرقی ال جی مدل 6200

92,000 تومان
کیسه جاروبرقی ال جی 6200 با کیفیت عالی خود توانسته است تا میزان زیادی رضایت مشتریان را به دست آورد.

کیسه جاروبرقی ال جی یکی از مهم ترین بخش های این دستگاه می باشد و نقش موثری در عملکرد جاروبرقی ایفا می نماید. در صورت استفاده کیسه نامناسب و بی کیفیت در آینده با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد.

استفاده از پاکت جاروبرقی ال جی مناسب با مدل دستگاه نه تنها موجب کیفیت بهتر دستگاه در جمع آوری گرد و غبار موجود در منزل شما خواهد داشت، بلکه موجب می شود، دستگاه شما طول عمر بیشتری داشته باشد.

ویژگی ها کیسه جاروبرقی ال جی

کیسه یکبار مصرف ال جی به دلیل داشتن ظرفیت بالا موجب شده تا در فواصل زمانی طولانی تری به تعویض نیاز داشته باشد.

همچنین این پاکت چند لایه بوده و مجهز به فیلتراسیون بسیار قوی می باشد. این کیسه به دلیل لایه های مخصوص، گرد و غبار را در خود نگه می دارد و مانع نفوذ آنها به موتور دستگاه می گردد. سایر ویژگی های منحصر به فرد این کیسه شامل موارد زیر می باشد:

  • جنس الیاف مرغوبی دارد.
  • دارای 5 لایه می باشد.
  • هرکیسه ظرفیتی معادل 4.5 لیتر دارد.
  • در صورت استفاده صحیح 3 ماه عمر استاندارد دارد.
  • مجهز به قفل خودکار می باشد.

خرید آنلاین پاکت جاروبرقی ال جی

جاروبرقی های ال جی به نحوی طراحی شده اند که علاوه بر کارایی عالی هنگام استفاده راحتی را برای شما به ارمغان می آورند. با انتخاب هر مدل از جاروبرقی های ال جی قادر خواهید بود از کیسه های یکبار مصرف با کیفیت استفاده کنید و دیگر دردسرهای تخلیه کیسه های دائمی را نداشته باشید.

اگر به تازگی جاروبرقی ال جی خریداری کرده اید و قصد خرید کیسه جاروبرقی یکبار مصرف دارید و یا مدت زمان کیسه یکبار مصرف شما به اتمام رسیده و زمان تعویض آن است، نیاز نیست زمان زیادی برای گشتن در بازار صرف کنید. برای خرید راحت و مطمئن تنها کافیست کیسه موردنظرتان را از خونه سنتر با خیال آسوده و اطمینان از اصل بودن آن سفارش دهید. لازم به ذکر است این محصول نسبت به نمونه های مشابه کاغذی موجود در بازار 50 درصد طول عمر بیشتری دارد.