نمایش دادن همه 4 نتیجه

کیسه و پاکت جاروبرقی آاگ الکترولوکس ultraone

99,000 تومان
  • کیسه و پاکت جاروبرقی آاگ الکترولوکس ultraone در بسته بندی‌های 4 عددی ارائه می شود.
  • 50 درصد طول عمر بالایی نسبت به نمونه‌های کاغذی دارد
  • قدرت تحمل فشار بالا
  • فیلتراسیون بسیار عالی
  • حجم 4 لیتری
  • مناسب برای جاروبرقی‌های برند فیلیپس،آاگ و الکترولوکس

کیسه و پاکت جاروبرقی الکترولوکس H-E18

85,000 تومان
کیسه و پاکت جاروبرقی الکترولوکس H-E18 در بسته 5 عددی مناسب برای جاروبرقی الکترولوکس Z350

کیسه و پاکت جاروبرقی الکترولوکس موندو H-E 21

105,000 تومان
کیسه و پاکت جاروبرقی الکترولوکس موندو H-E 21 بسته 10 عددی

کیسه و پاکت جاروبرقی الکترولوکس و آاگ

99,000 تومان
  • کیسه و پاکت جاروبرقی الکترولوکس و آاگ دارای درب کشویی برای جلوگیری از پخش شدن گرد و غبار
  • دارای طول عمر دو برابری نسبت به نمونه کاغذی
  • ارائه شده در بسته های 4 تایی
  • 99% قدرت فیلتراسیون ذرات گرد و غبار

پاکت جاروبرقی الکترولوکس مناسب برای جاروبرقی های الکترولوکس، فیلیپس، آاگ، ولتا و تورنادو بوده و نوعی از کیسه های S-bag می باشد. این کیسه جاروبرقی از ترکیبات با کیفیت تشکیل شده است و دارای 4 لایه به منظور فیلتراسیون بهتر و گرد و غبار می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های کیسه جاروبرقی الکترولوکس وجود درب کشویی آن برای جلوگیری از پخش گرد و غبار و رعایت بهداشت می باشد که این محصول را به یک گزینه مناسب برای افراد آلرژیک تبدیل کرده است.

پاکت جاروبرقی الکترولوکس

جاروبرقی الکترولوکس با توان بالا و صدای نسبتا پایین می تواند بهترین گزینه برای انتخاب یک جاروبرقی باشد. این جاروبرقی در دسته جاروهای کیسه دار با گنجایش 5 لیتر قرارد دارد و قابلیت استفاده از کیسه های یکبار مصرف را هم دارد.

با تهیه پاکت یکبار مصرف با فیلتراسیون عالی می توانید بیش از پیش شاهد محیطی سالم  و بدون گرد و غبار باشید. زیرا این کیسه ها به دلیل ساختار لایه با منافذ بسیار ریز مانع نفوذ گرد و غبار به محفظه و موتور جاروبرقی می شوند و قدرت مکش و طول عمر دستگاه را افزایش می دهند.

از دیگر مزایای این دستگاه دارا بودن سری های همه کاره برای انواع سطوح از جمله سر مخصوص برای فرش، سری جداگانه مخصوص سرامیک وپارکت وسری چند حالته می باشد.

همچنین با داشتن این جاروبرقی دیگر برای برداشتن موهای بلند یا پرز فرش ها به دستگاه دیگری نیاز نخواهید داشت. زیرا این دستگاه دارای یک سری چراغ دار مخصوص موهای بلند و پرز فرش برای نظافتی راحت و آسان می باشد.

خرید کیسه جاروبرقی الکترولوکس

چنانچه قصد خرید پاکت یکبار مصرف دارید می توانید این محصول پریمیوم ساخت کشور چین را در بسته بندی های 4 عددی با ضمانت اصالت و کیفیت به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی خونه سنتر خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی خونه سنتر توانست با خدمات رسانی سریع و همچنین ارائه تنوع بالایی از لوازم خانگی و تجهیزات جانبی آنها در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه ای در میان هموطنان در زمینه فروش اینترنتی به دست آورد.