نمایش دادن همه 2 نتیجه

کیسه و پاکت جاروبرقی آی سن IE-VO541

75,000 تومان
کیسه جاروبرقی آی سن IE-VO541 از جنس مرغوب و با کیفیتی می باشد

کیسه و پاکت جاروبرقی آیسن

75,000 تومان
پاکت جاروبرقی آیسن از انواع پاکت های بسیار بهداشتی و ضد میکروب موجود در بازار می باشد و می توانید با خیالی آسوده از جاروبرقی آیسن در محیط های بسته و فضاهای بهداشتی استفاده کنید

کیسه جاروبرقی آیسن از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت ساخته شده است و مجهز به چند لایه برای جلوگیری از نفوذ ذرات گرد و غبار می باشد. پاکت جاروبرقی آیسن به دلیل داشتن درب کشویی بهداشتی مخصوص هنگام تعویض کیسه از پخش شدن گرد و غبار به بیرون جلوگیری می کند. در نتیجه برای افراد مبتلا به آلرژی گزینه بسیار مناسبی می باشد .

مزایای استفاده از کیسه جاروبرقی آیسن

قدرت فیلتراسیون بسیار بالا که قادر است تمام ذرات گرد و غبار موجود در محیط شما را جذب کند و محیطی پاک برای شما فراهم می نماید.

این پاکت به دلیل دارا بودن حجم 4 لیتری امکان دسترسی به 50 درصد فضای بیشتر را به مصرف ‌کنندگان می‌ دهد.

از دیگر مزایای این کیسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن سبک
  • مقاوم و مستحکم در برابر پارگی
  • راحت بودن هنگام انتقال کیسه به زباله
  • افزایش طول عمر موتور دستگاه
  • افزایش قدرت مکش دستگاه

جاروبرقی آیسن

جاروبرقی آیسن یکی از محبوب ترین جاروهای کیسه دار عرضه شده در بازار می باشد. این دستگاه در مدل های مختلف به بازار عرضه شده است، که هریک دارای موتوری با توان بالا هستند که به خوبی راندمان دستگاه را بالا می برند.

این جارو از نمونه جاروهایی که است که می توانید به منظور افزایش راندمان کاری دستگاه به جای کیسه دائمی از کیسه های یکبار مصرف استفاده کنید. همچنین بدنه این جاروبرقی به گونه ای طراحی شده است تا در صورت نیاز بتوان برای حمل، از دستیگره روی آن استفاده کرد.

خرید پاکت جاروبرقی آیسن

چنانچه با مطالعه مطالب فوق و مزایای این کیسه جاروبرقی یکبار مصرف به فکر خرید کیسه جاروبرقی آیسن افتاده اید، بهترین و ساده ترین روش خرید این پاکت این است که همین از وب سایت خونه سنتر این محصول را سفارش داده و بدون تحمل سختی های خرید حضوری در کمترین زمان ممکن خریدتان را درب منزل تحویل بگیرید.