نمایش دادن همه 3 نتیجه

کیسه و پاکت جاروبرقی تیوا سطلی

105,000 تومان
  • کیسه و پاکت جاروبرقی تیوا سطلی در بسته های 3 تایی ارائه می شود
  • مناسب برای جاروبرقی 32 لیتری است
  • جنس این پاکت از الیاف و با فیلتراسیون بالا است

کیسه و پاکت جاروبرقی رونتا سطلی

75,000 تومان
کیسه و پاکت جاروبرقی رونتا سطلی حاوی 5 عدد کیسه یکبار مصرف

کیسه و پاکت جاروبرقی وکس Vax Vacuum cleaner dust bag

249,000 تومان
پاکت جاروبرقی وکس Vax Vacuum cleaner dust bag مناسب برای تمامی مدل های جاروبرقی های سطلی برند وکس می باشد.

کیسه جاروبرقی سطلی مناسب برای تمامی مدل های سطلی از برندهای مختلف می‌باشد و جایگزین بسیار مناسبی برای همه افرادی است که نمی‌خواهند گرد و خاک و زباله به مخزن و موتور جاروبرقی نفوذ کنند. پاکت جاروبرقی سطلی از الیاف چندلایه تشکیل شده است و مانع این می‌شود که ذرات معلق، گرد و غبار و سایر آلودگی ها از کیسه جاروبرقی عبور کنند و همچنین از گردش این ذرات که موجب ایجاد حساسیت و بیماری های مختلف در منزل و محل کار می شوند، جلوگیری می‌کنند.

بررسی لایه های کیسه جاروبرقی سطلی

در محل اتصال لایه های کیسه یکبار مصرف سطلی از هیچ چسبی استفاده نشده است. از این رو منافذ کیسه به سادگی مسدود نمی شود و در حجم ثابت در مقایسه با سایر پاکت های یکبار مصرف قابلیت جذب گرد و غبار بیشتری دارد. در نتیجه تعداد مصرف این کیسه جاروبرقی در مقایسه با پاکت کاغذی کاهش می یابد.

لازم به ذکر است در کیسه های چند لایه به دلیل عدم ایجاد مقاومت نابرابر احتمال پاره شدن کیسه در دستگاه نزدیک به صفر می باشد. از این رو با استفاده از این کیسه یکبار مصرف به خوبی از نفوذ آلودگی داخل دستگاه و صدمه دیدن آن جلوگیری می کند.

در ساخت لایه های کیسه جاروبرقی سطلی از سیستم پیشرفته هپا استفاده شده است تا در هنگام استفاده از دستگاهفشار کمتری به موتور دستگاه وارد شود. به این ترتیب شاهد افزایش طول عمر دستگاه خود و همچنین افزایش قدرت مکش و بهبود عملکرد دستگاه خواهید بود.

چند نکته مهم هنگام استفاده از پاکت جاروبرقی سطلی

شاید از نظر شما بی اهمیت باشد اما رعایت همین چند نکته ساده کیفیت جاروبرقی را بهبود می بخشد و طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد:

  • عدم جمع کردن اجسام تیز و برنده
  • عدم جمع آوری مواد اشتعال زا نظیر ته سیگار
  • تعویض کیسه پیش از آنکه بیش از نیمی از حجم کیسه پر شود.

برای تعویض کیسه ای که طول عمر آن به اتمام رسیده ویا در اثر بی توجهی آسیب دیده است کافیست ابتدا از یک فروشگاه معتبر یک پاکت جاروبرقی سطلی باکیفیت تهیه کنید.

سپس سر دستگاه را از بدنه جدا و به آرامی کوبل کیسه را از کوبل بدنه جدا نمایید. سپس درپوش بهداشتی کیسه را به خوبی بسته و آن را دور بیاندازید.

شما عزیزان می توانید کیسه یکبار مصرف سطلی در بسته های 4 عددی را با بهترین قیمت از خونه سنتر خریداری نمایید.