نمایش دادن همه 2 نتیجه

کیسه و پاکت جاروبرقی سامسونگ کاغذی کد 001

89,000 تومان
کیسه و پاکت جاروبرقی سامسونگ کاغذی کد 001 با بهترین قیمت در خونه سنتر

کیسه و پاکت جاروبرقی سامسونگ مدل PMS02 بسته 5 عددی هپا

95,000 تومان
کیسه جاروبرقی سامسونگ یکی از وسایل پر مصرف جاروبرقی به شمار می رود

پاکت جاروبرقی سامسونگ یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی جاروبرقی سامسونگ می باشد که کاربران این محصول به نیاز پیدا خواهند کرد. کیسه جاروبرقی چهار عددی سامسونگ یکی از لوازم جانبی این دستگاه می باشد که توسط شرکت سامسونگ می باشد که با طراحی خاص و دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد به می تواند حافظ سلامت موتور دستگاه شما باشد و به میزان قابل توجهی عملکرد دستگاه شما را بهبود ببخشد.

مشخصات و ویژگی های پاکت جاروبرقی سامسونگ

  • ساخته شده از الیاف با کیفیت و مرغوب
  • عرضه شده در بسته های 4 عددی، 8 عددی و 12 عددی
  • میکرو فیلتر ضد حساسیت جت تمیزی و پاکیزگی محیط پیرامون
  • حجم 4 لیتر
  • مناسب برای جاروبرقی سامسونگ و صنام
  •  بهترین پشم گوسفند و ترکیب با مواد مصنوعی برای متریال و الیاف بکار رفته در این کیسه

استحکام کیسه جاروبرقی سامسونگ

این پاکت جاروبرقی به نحوی طراحی شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد. از این رو در برابر عوامل مختلف و فشار مقاوم بوده و به سادگی پاره نمی شود. در صورتی که کیسه ای تهیه کنید که استحکام لازم نداشته باشد و یا با دستگاه خود اجسام برنده و اشتعال زا مثل ته سیگار جمع کنید و کیسه آسیب ببیند، منجر به نفوذ آلودگی ها به بیرون کیسه شده و به موتور دستگاه نفوذ خواهد کرد. در چنین شرایطی به موتور آسیب جدی وارد خواهد شد.بنابراین سعی کنید هنگام خرید کیسه با کیفیت انتخاب کنید و در جمع آوری اجسام نیز دقت لازم را داشته باشید.

چنانچه قصد خرید پاکت جاروبرقی یکبار مصرف دارید، می توانید همین الان سفارش خود را در خونه سنتر ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن کیسه ای با کیفیت و مناسب دستگاه خود را تحویل بگیرید. خونه سنتر مرکز فروش لوازم خانگی و لوازم جانبی آن می باشد و با هدف ارائه محصولات اصل با بهترین قیمت به هموطنان عزیز تاسیس گردیده است.