هیچ محصولی یافت نشد.

لوازم جانبی جاروبرقی پارس خزر می تواند یکی از پر فروش ترین محصولات ارائه شده توسط خونه سنتر می باشد که با فروش بی نظیر خود به دلیل کیفیت بالا توانسته است سهم چشم گیری در رضایت مشتریان ما داشته باشد.

مسلما اغلب شما عزیزان با قطعه ها و تجهیزات جانبی جاروبرقی پارس خزر آشنایی کافی را دارید. هر قطعه از این دستگاه برای کاربردی خاص طراحی شده است. ولی آنچه این وسیله را از سایز لوازم برقی تمایز بخشیده است قابلیت عوض کردن هر یک از لوازم یدکی آن می باشد. لوازمی از جمله فیلتر و کیسه جاروبرقی، لوله خرطومی آن و غیره جز دسته لوازم یکبار مصرف به شمار می آیند. طراحی این لوازم به گونه ای می باشد که باید آن ها را بعد از مدت زمان مشخص عوض کرد. ولی سایر تجهیزات جانبی مثل بدنه جاروبرقی، زانویی جاروبرقی، برس آن، زغال و حتی موتور آن با صرفهزینه کم قابلیت تعویض را خواهند داشت. بنابراین در صورتی که اشکالی بروز کرد در هریک از قسمت های این دستگاه می توان با تهیه قطعه مربوطه آن ایراد را را برطرف نمود.

فروش و نیاز مبرم به لوازم جانبی جاروبرقی پارس خزر

اغلب ما زمانی که به فکر تعویض لوازم و تجهیزات جانبی جاروبرقی می افتیم که مشکلی ایجاد شده در قطعه باعث اختلال در نوع کارایی دستگاه شود. ولی این تصور اشتباه می باشد. چرا که بعضی از لوازم جاروبرقی این دستگاه باید به صورت دوره ای عوض شوند. برای نمونه برای عوض کردن قطعه ای مثل فیلتر یا پاکت، نباید ختما منتظر خراب شدن یا پر شدن آن باشید. هم چنین یک کیسه جاروبرقی امکان دارد برای مدت طولانی نیاز شما را برطرف سازد ولی این وسایل و تجهیزات بعد از گذشت یک دوره مشخص باید حتما تعویض شوند.

نازک شدن فیلتر یا کیسه جاروبریق، پر شدن گردو خاک در آن ها باعث می شود تا این زباله ها به درون دستگاه نفوذ پیدا کرده و باعث خرابی قسمت های درونی آن شوند. اگر قصد شما استفاده طولانی مدت از دستگاه می باشد باید بعد از مشاهده اولین علائم در هر یک از بخش های این دستگاه اقدام به تعویض آن کنید.