نمایش دادن همه 7 نتیجه

اهرم قفل جاروبرقی بوش و زیمنس اصلی

790,000 تومان
اهرم قفل جاروبرقی بوش و زیمنس با کیفیت بسیار بالا

پارویی جاروبرقی بوش

230,000 تومان
پارویی جاروبرقی بوش سری ۸۲۰۰۰ BSG

درب جاروبرقی بوش

135,000 تومان
درب جاروبرقی بوش تولید شده از ABS می باشد و در رنگ های زرد, نوک مدادی, آبی, سفید, قرمز, مشکی به بازار عرضه می شود.

سیم جمع کن جاروبرقی بوش

سیم جمع کن جاروبرقی بوش در دو رنگ مکشی و قرمز

گوشه گیر جاروبرقی بوش

گوشه گیر جاروبرقی بوش با قطر دهانه 35 سانتی متر

لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش و زیمنس

لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش و زیمنس قابل ارائه در دو رنگ مشکی و نقره ای

لوازم جانبی جاروبرقی بوش یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط خونه سنتر می باشد که به شما کمک می کند در صورت خرابی جاروبرقی تان از آن ها بی درنگ استفاده کرده و به مشکل بر نخورید.

این قطعات و لوازم شامل قطعات و لوازم قابل تعویض هستند، هر چند که تمامی قطعه های جاروبرقی در این دسته قرار دارند ولی در بعضی از آن ها مثل کیسه یا فیلتر باید به طور مکرر تعویض بشوند و بعضی دیگر تنها در صورت الزام نیاز به تعویض پیدا خواهند کرد. به همین دلیل می توان آن ها را در دو دسته لوازم مصرفی و قطعه های یدکی جاروبرقی بوش جای داد. فیلتر و کیسه جاروبرقی هر دو در دسته لوازم جانبی قرار می گیرند که به منظور جلوگیری از نفوذ پیدا کردن خاک به درون موتور این قطعه ها باید به صورت مکرر عوض بشوند.

نیاز به لوازم جانبی جاروبرقی بوش

برای اینکه جاروبرقی شما عمر نسبتا مفیدی را دارا باشد و بتواند بریا مدت طولانی کار کند شما نیاز مبرم به تجهیزات جانبی آن دارید. قطعه ها باید هر چند وقت یکبار تعویض شوند. کیسه و فیلتر دستگاه مستقیما با موتور آن در ارتباط می باشند. به هیمندلیل علاوه بر تمیزی به وقت، باید در فاصلع زمانی کوتاه با یک قطعه ی جدید عوض شوند.

بقیه قطعه های جاروبرقی از این قاعدع مستثنی نمی باشند. آسیب و خرابی هر یک از این قطعه ها به نوعی به کارایی کلی دستگاه آسیب جدی می رسانند. برای نمونه عدم تعویض فیلتر و کیسه باعث نفوذ گرد و غبار به درون دستگاه خواهد شد و سبب سوختن موتور آنمی شود. هم چنین این کار سبب ماهش مکش جاروبرقی و خرابی و آسیب برد و کلکتور می شود. برس یا پاروی جاروبرقی نیز به دلیل جمع کردن مو و پرز روی فرش کاربرد فراوان دارد بنابراین آسیب آن موجب می شود تا جاروبرقی نتواند ب خوبی آن ها را جذب نماید.